http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

söndag, februari 12, 2006

Söndag

Det har varit en underbar dag idag, strålande sol och ett fåtal minusgrader, perfekt.

I fredags var som sagt 'Hjärtat' här. Jättekul som alltid! Vi bara mööös hela kvällen.

Lördagen sov jag halva dagen tills pappa ringde från Coop Forum och berättade att han hittat blodapelsiner där och undrade om jag ville ha? Att jag ville! Blodapelsiner i februari, det är en raritet man inte får missa. David tittade också förbi en kort sväng och hämtade några Shrek-spel åt Neo...

Nu är det som sagt söndag och gårdagens "mörbultade" läge har återgått till den "vanliga" värken. Syster Elena som är proffs på Tradera var förbi och hämtade ett hundratal VHS-filmer som hon ska försöka sälja åt mig. Jag har de ju på DVD numera så det kändes onödigt att ha de kvar. Någon krona kanske man får ihop. Pratade med 'Polaren P' i telefon i ca en och en halv timme, vi lyckas ofta dra iväg så länge utan att vi märker det. Lite fantastisk att man fortfarande har så mycket att säga någon som man redan har pratat om så mycket med.

Ja det var helgen det, inte i ett nötskal, men i ett blogg-inlägg.

Antal semlor hittills i år: 10... (yikes!)
...och jag är sugen på fler.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home