http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

måndag, april 17, 2006

Seeeeeeeeeeeeeeeeegt...

Jag tror jag har sovit mig igenom hela den här påsken. Förutom de stunder jag har haft besök ('Hjärtat' två gånger, 'J' med son en kort stund och bror förbiswischande ett par gånger) så känns det som om jag bara sovit eller spelat xbox... men det är klart en hel del tv har det ju blivit också. ;) Har varit i sån koma att jag till och med glömde veckans Zappa-citat i lördags, det kommer ett försenat sådant efter detta inlägg.

Det största problemet med påskhelgen är att det är alldeles för många söndagar, allt blir så segt. Känns som hela världen stannar upp, tröskar på stället och sedan sätter fart igen när påsken är över. Det vore kanske mer vettigt att börja det nya året runt påsk, det känns då mer som en nystart nu mitt i våren än strax efter jul...

Nu sitter jag och väntar på besök av Tom och hans föräldrar, ska bli kul att se 'live' hur han vuxit sedan i nyår.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home