http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

fredag, maj 12, 2006

Time flies...

Vad har hänt sen sist?

I onsdags var jag först iväg och tränade och sedan på bio med bror. Det händer inte ofta att jag lämnar lägenheten två gånger samma dag och lika sällan att vi går på bio tillsammans. Vi såg 'Mission Impossible 3', en film som verkligen lever upp till klassificeringen 'actionfilm'. Det var fullt ös från början till slut! Man kände igen J.J. Abrams knep att tvista storyn och ha med sköna karaktärer med ännu skönare repliker (Laurence Fishburne t.ex. var helt underbar) från hans tidigare alster Alias. En klart skön film!

Gårdagen var en riktig slappa-dag men jag lyckades göra undan den bautadisk som stod och väntade. Pratade i telefon med både 'Hjärtat', 'Hon-med-stort-H' och 'Polaren P' samt fick ett blixtbesök av Syster Yster och hennes två barn Kim & Sandra (de är så stora nu så man kan knappt kalla dom barn längre), dessutom så hade de charmige Neo med sig. Roligt.

Just nu sitter jag och försöker komponera en nota åt pappa som är så snäll att han sköter det mesta av min handling, laddar ner nya multiplayer-banor till 'Call of Duty 2' på XBOX 360 Live och ja, bloggar, som ni märker...

Också säger vi grattis till Norma, som fyller år idag.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home