http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

fredag, juni 23, 2006

Glad midsommar!

...får jag väl önska er alla trots att midsommar är en av de två helger (den andra är nyår) som jag har minst personlig 'relation' till och har lite svårt att hitta den där rätta firarglädjen inför. Det blir ju inte bättre av att sitta i en etta på Tallvägen... Jag var i och för sig hembjuden till 'T' att fira med henne och vänner men ryggen spökade och det är en logistisk mardröm att försöka pussla ihop färdtjänst på storhelger så jag blev hemma. Dock inte ensam, 'MB' var förbi och gav mig en behandling och stannade större delen av dagen och kvällen.

Besök hade jag igår också, bror och Neo var förbi och busade på eftermiddagen. Med varsin piratpistol var vi rustade till tänderna för alla eventuella krokodiler, ormar, lövhögar mm som behövde få sig en kula...

Sen avlöste 'Hjärtat' och som vanligt föråt vi oss på godis, kollade på skräckfilm och mööööööös. Vi har ett speciellt mys tillsammans hon och jag som jag inte kan åstadkomma med någon annan. Älskar dig vännen!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home