http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

onsdag, juni 14, 2006

Vampyrtendenser?

Jag brukar undvika 'E.R.', 'Chicago Hope' och andra sjukhusserier. Har man legat på sjukhus i typ 8 månader så vill man tänka på den tiden så lite som möjligt. (David tjatar i och för sig på mig att jag "måste kolla på 'Scrubs' " men jag har lyckats hålla mig än så länge. Dock lär jag väl trilla dit när jag plöjt igenom alla 'Voyager'-avsnitt.) Men så har vi undantaget, alltid när jag zappar runt på tvn och hamnar på 'Grey's Anatomy' så blir jag sittande... av EN enda anledning, nämligen Ellen Pompeos (Meredith) hals, jag kan inte sluta titta på den. Jag har knappt någon koll på handlingen, sitter bara som hypnotiserad. Weird! Speciellt eftersom jag aldrig tidigare varit speciellt fascinerad av halsar...

2 Kommentarer:

  • Det är väl tur att det är en vacker tjejhals och inte nåt orakat gammalt adamsäpple du fascineras av iafl! =)

    By Blogger Prinsessmamman, at 8:44 em  

  • Hahahahaha, ja det har du verkligen rätt i! =)

    By Blogger Rolf Elfström, at 8:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home