http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

fredag, juni 02, 2006

Mind the gap

Jag har inte skrivit någonting sedan i lördags och det beror inte på att jag suttit och njutit av solen för här har varit regnigt och svinkallt. Nej, jag har tråkigt nog mått lite pyton i omgångar och känt mig rätt avslagen rent allmänt. Funderade t.o.m. på att hoppa över träningen i onsdags men tog mig i kragen och åkte dit trots att jag mådde apa när jag vaknade. Det kändes riktigt skönt efteråt, inte i kroppen men att jag faktiskt tog mig iväg... Annars blir det mest XBOX 360-spelande och så håller jag på att plöjer igenom Star Trek Voyager-avsnitten, är i andra halvan av säsong två just nu så jag har en hel del godis kvar framför mig. David var förbi en sväng idag också, kul kul! Nästa söndag ska jag förhoppningsvis bege mig till Gävle på roligheter om de på x-trafik lyckas pussla ihop någon vettig färdtjänstresa åt mig.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home