http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

fredag, augusti 18, 2006

(Not So) Total Recall

Spenderade tisdagskvällen med ännu ett 'Morden i Midsomer'-mys med 'Hjärtat', dessutom såg vi 'Silent Hill' tillsammans. När hon kom hade hon med sig den största glass jag någonsin hållt i min hand, en närmast grotesk skapelse som tydligen kallas 'Tivolistrut'. Något jag helt missat tidigare, vilket i och för sig lätt kan förklaras eftersom jag knappt lämnar lägenheten. Det är ju inte precis så att man ser att någon glassgubbe med vagn rullar förbi här på Tallvägen och bjuda ut sina varor. Gott var det i alla fall och fasligt MÄTT blev man. Helt klart en glass som hamnar i kategorien "Knappt-hinna-med-att-äta-upp-innan-den-smälter-i-handen"-glass.

På onsdagen dök hon upp igen och visade upp sig eftersom jag på tisdagen passade på att 'klaga' på att jag aldrig får se henne i kjol (jag älskar kvinnor i kjol eller klänning). Ibland lönar det sig att tjata. ;-)

Igår var MB förbi som hastigast och gav mig en behandling. Resten av dagen satt jag mest och halvsov i koma tills jag vid halv 8 gav upp och sov i två timmar. Laddade batterierna tillräckligt för att orka med några timmar till i vaket tillstånd sedan var det natta...

Dagen idag har mest spenderats i 'World of Warcraft'-världen... Jag borde betala räkningar men jag har ju hela helgen på mig.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home