http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

onsdag, januari 04, 2006

Oväntat besök


Idag har det sprungit så mycket folk förbi här utanför så man kunde tro att Faxeholmen ordnat gåbingo, för det kan väl inte vara de nya (gamla) garagen som väckt sådant intresse? Promenadtrafiken har idag säkert varit femdubbel mot normalt. Iofs så kanske garagen fungerar som någon slags trafikdelare så fler styrs in inom synhåll från mitt fönster.
Jag fick dessutom besök av två tonårsflickor som bad om ett glas vatten, nog för att jag börjat känna mig gammal men så gammal att man hamnat på pensionärer-att-råna-listan det hade man väl ändå inte trott? Nåja, de kom inte härifrån med mer än varsin klunk vatten i alla fall. MB och jag skrattade gott åt deras tafatta försök och apropå honom så har jag idag fått min andra laserbehandling...

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home