http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

fredag, januari 27, 2006

Para (ihop) dig med en kändis...

Här kan du testa vilken kändis du passar bäst ihop med. Mitt (nedslående) resultat blev Reese Witherspoon men sanningen är väl att jag är lika tråkig och ofarlig som hon verkar vara så testet verkar ju funka. ;)

Hade nog hellre valt någon av de som testet listade som bubblare i så fall: Gwyneth Paltrow & Faith Hill.

Hade jag fritt val så blev det någon av följande: Maria Bonnevie, Marie Serneholt eller Kristin Kreuk.

Celebrity Love Match

3 Kommentarer:

  • Säger bara Angelina Jolie. Alldeles intill låg Nicole Kidman, Mia Hamm (vem nu det är!?) och Glenn Close (henne kommer jag bara ihåg som en riktig otäcking...) /A

    By Anonymous Anonym, at 12:38 em  

  • Your Celebrity Match is: Anna Kournikova!

    Your next closest matches were:

    Sheryl Swoopes ????????
    Ashley Judd
    Nicole Kidman

    By Anonymous Anonym, at 8:18 em  

  • Hmmm... undrar just vad jag gjorde för fel!??!?

    Mel Gibson?!?!!?

    Your next closest matches were:

    Kevin Spacey
    Sean Penn
    Bruce Springsteen

    Ingen av dem har nånsin varit nån favorit... så vad har jag gjort för ont för att behöva bli ihoptussad med dem!? Får nog göra om testet! =)

    By Blogger Prinsessmamman, at 8:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home