http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

torsdag, augusti 24, 2006

Snårigt

Någon mer än jag som tyckte att tisdagens 'Morden i Midsomer' var ovanligt snårigt? Massor med personer/namn och tilltrasslade släktled att hålla reda på. Pappa och Evelin var här och vi lyckades knappt hänga med ens vid gemensam ansträngning. Kändes som värsta John Le Carré-boken. Jag har aldrig lyckats tagit mig längre än typ 20-30 sidor i någon sådan (och jag har försökt flera gånger). När jag läst så långt och det är typ 50 personer att hålla reda på namn/yrke, eventuell släktskap/relationer mm. då ger jag upp, slår ihop boken och tar nästa från 'att läsa'-högen...

1 Kommentarer:

  • Körde dom en repris på säsongens första? För det var snurrigt! Nu har ju Desperate housewives börjat på tisdagar kl 21 så nu blir det inga fler mord för den här gången för min del... =(

    By Blogger Prinsessmamman, at 4:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home