http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

fredag, januari 06, 2006

Dubbelgäsp


Både gårdagen och denna dag har gått i seghetens tecken, jag skyller det mesta på det gråmulet trista vädret ute. MB var förbi en stund och gav mig en tredje laserbehandling innan han brakar iväg till Indien på måndag och sen tittade David och supermysiga Neo in en sväng och det piggar ju alltid upp. Neo är för härlig, skiner som en sol med världens leende och det stora samtalsämnet idag var Kapten Krok och pirater med svärd. Det ni! Om en dryg vecka fyller han dessutom tre år, jisses så fort tiden går.

Drygt tre veckor kvar till Big Brother 2006 börjar, i år ska jag unna mig att ha de två Big Brother-kanalerna rullande 24-7... man kan ju hoppas att alla superytliga Moore/Slitz/Café-brudar (som verkar kräva särbehandling för att kunna andas) håller sig hemma denna omgång. Skicka gärna in någon underbar norrländska igen som Elin från Överkalix som var med i 2002 års omgång. Gud så förälskad jag var i henne ett tag! Fånigt, ja visst, men när man ser någon varje dag så tycker man till slut att man känner dom... Känner samma sak om familjen Teutul som bygger urläckra motorcyklar varje dag i Discovery Channels program "American Chopper"... (att jag känner dom alltså, inte att jag är förälskad i någon av dom).

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home