http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

söndag, januari 29, 2006

Men va f*n Kanal 5...

Ni kunde väl ha ansträngt er i år, nu när ni säkert hade rekordmånga sökande till Big Brother. Men nej då, bara folk mellan 20-26 år (en sticker ut och är hela 28, hoppsan). En massa fåfänga Stureplans-wannabies som bara har supa, smink och bröst i skallen (och då gäller det både tjejerna och killarna). Släng för 17 in lite folk med livserfarenhet! (Och med livserfarenhet menar jag då inte att man varit halvkriminell, vilket också verkar ha blivit ett kriterie för att vara med i B.B. på senare år.)

Och vad är vitsen med att ha 6 tjejer och 12 killar? Är det bara för att trissa fram konflikter när de hormonstinna hannarna på fyllan ska slåss om att få komma till skott?

Det hela verkar rätt patetiskt, men visst, jag kommer titta, har inte missat ett Big Brother-avsnitt hittills och jag tänker inte börja nu. Och OK, jag är fördomsfull som baserar allt detta enbart på deras presentationer på hemsidan och jag hoppas VERKLIGEN att någon av deltagarna kan bevisa att jag har fel men jag har i nuläget inga stora hopp... =(

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home