http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

onsdag, februari 01, 2006

X3

Tredje X-Men-filmen blir bara mer och mer lovande! Både Shadowcat, Pyro, Iceman och Colossus verkar ha större roller än tidigare och ett flertal nya mutanter kliver in på arenan. Callisto hade jag i och för sig kanske klarat mig utan men hallå, både Angel och Juggernaut är med och Kelsey Grammer ('Fraiser') ser ju bara FÖR läcker ut som Beast:




Dessutom så ska tydligen min personliga X-men-favorit Psylocke också synas till. Och som om inte allt detta räckte för att man skulle fnissa sig galen av förväntan så är 'spinoff'-filmerna "Wolverine" och "Magneto" planerade... (Behöver jag skriva att jag varit X-Men-fantast ända sedan jag började läsa serien någon gång på tidigt 70-tal?)

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home