http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

lördag, september 16, 2006

Ojojoj...

Nu har det gått TVÅ veckor sen senaste vettiga inlägget. Yikes! Mamma ringde till och med och undrade om jag var sjuk... Men det är samma syndrom som förra gången, händer inte så mycket som jag inte redan har skrivit om hundra gånger känns det som, börjar nog bli tråkigt att läsa den här bloggen (som om det inte redan var det innan)... mina grannar har inte heller hittat på någonting nämnvärt att skriva om.

Två födelsedagar har jag missat att uppmärksamma er på: Den 10:e fyllde 'Hon-med-stort-H' och den 13:e fyllde MB, tut i trumpeten för dom båda. Den 11:e lämnade jag lägenheten en sväng, precis på dagen 3 månader sedan sist! Skrämmande! (Ja alltså inte att lämna lägenheten men att det gått så lång tid.)

Min sjukgymnast, eller f.d. sjukgymnast får jag väl skriva, ringde och sa att det inte blir någon träning i fortsättningen för min del. Nedskärningar och besparingar, tjosan & grattis! Snart ska dom bygga en ättestupa vid Oscarsborg där dom kan tippa ut alla gamla, sjuka och "besvärliga" människor här i kommunen...

'Hjärtat' var här igen den 8:e och vi mös och tittade på film "som vanligt". Såg bl.a. Terry Gilliams senaste 'Tideland', en lätt bisarr film men helt fantastisk och med en underbar tjej i huvudrollen. Nu är 'Hjärtat' snart på väg upp igen och det ser jag fram emot. Det känns naturligtvis skönast att ha henne här uppe och inte så långt borta som i Stockholm.

Den 14:e fick jag min sista laserbehandling av MB som drar ner till Småland idag. Nu är det väl bara att vänta och se om det har haft någon effekt.

Pappa och Evelin var här i tisdags för sommarens sista 'Midsomer'-kväll så nu är sommaren verkligen verkligen slut... trots senaste tidens värme.

Idag hade jag bror och Neo på besök, det var illa länge sen sist jag hade dom här mer än några sekunder så det var jättekul.

Nästa helg ska 'Polaren P' dyka upp här om alla planer stämmer. Ska bli kul!

Nu ringer 'Hjärtat' så nu avslutar jag detta tom-bloggande och ägnar mig åt henne...

EDIT: Tillägg - Fyll ut all tid mellan ovanstående händelser med 'World of Warcraft'... ;)

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home