http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

lördag, september 02, 2006

Veckouppehåll

Oj, två FZ-inlägg i rad, det innebär att jag inte har skrivit någonting på en hel vecka. Måste vara längsta uppehållet sedan jag tog mig i kragen vid nyår och började skriva mer regelbundet. Anledningen till uppehållet är att det inte hänt något mer än den vanliga rutinen att skriva om och det har jag ju gjort så många gånger så det börja bli tjatigt. Inledde den gångna veckan med att ha namnsdag på söndagen, ingenting vi normalt firar i min släkt men 'Hjärtat' och 'A' ringde och grattade och det var ju kul. MB var här tisdag och fredag och gav mig behandling. Tisdagens 'Midsomer'-kväll avnjöts från sängläge då jag för ovanlighetens skull var ensam en tisdagskväll och dessutom var ovanligt trött, resten av tiden har spenderats spelande 'World of Warcraft', avnjutandes DVD:er, läsandes böcker och sovandes... tja, som sagt var, den vanliga lunken. Sen har jag ju förstås haft en massa värk också men det är ju standardläge så det tänker man inte ens på att nämna.

September är här, en av mina favoritmånader... 'Hjärtat' är på väg upp hit igen om några dagar och 'Polaren P' hoppas kunna besöka dessa trakter senare i månaden. Kan bli en fin höst...

2 Kommentarer:

  • Kom igen Rolf, snart har det gått en hel vecka till! =)

    By Blogger Stina Lilja, at 8:07 fm  

  • Jag vet, det är tragiskt, men det händer nästan ingenting här. Ska knåpa ihop en "klumprapport" snart igen så fort jag orkar... och apropå rapport så fick jag "Rapport till himlen"-dvd:erna häromdagen!

    By Blogger Rolf Elfström, at 6:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home