http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

fredag, februari 03, 2006

Smaskens!

'Polaren P' skickade mig en påse sura S-skyltar igår (de är gräsligt svåra att hitta här i stan men ute på vischan i Småland går det tydligen bra konstigt nog). Nu är påsen tom och min gom känns ungefär som 3:an sandpapper... men gott är det! Jag älskar surt och salt godis, om någon vet var i Söderhamn man kan hitta super-sura 'Dragster 2000' och super-salta 'Dragster 3000' (två andra rariteter) får ni gärna höra av er...

3 Kommentarer:

  • Hupp! Så dags att kommentera det här inlägget nu!? Du kanske rent av hunnit byta favoritgodis? Sura skyltar kan man iallafall hitta på Preem-macken vid McDonalds... bara så att du vet :-)

    By Anonymous Anonym, at 9:47 fm  

  • Men oj! Nu är jag halvt i chocktillstånd, ska så fort jag får möjlighet skicka dit en kurir att handla. Tusen tack för tipset!!! =)

    By Blogger Rolf Elfström, at 11:20 fm  

  • xD De är lätt at få tag på här i Oslo iaf. Sedan det är svenskt godis så skulle man tro at det inte var svårt at få tag på över där?

    By Anonymous Anonym, at 2:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home