http://www.utrotafattigdomen.nu

Yada yada yawn...

onsdag, september 20, 2006

Utmanad av Prinsessmamman

4 jobb jag haft:

Teknisk support, Programmerare, Dörrvakt, DJ.

4 filmer jag kan se om och om igen:

Bara 4? Nåja: 'Oh vilket party', 'Titanic', 'Love Actually', 'Sound of music'.

4 städer jag bott i:

Haha, den var ju lätt: Söderhamn, Söderhamn, Söderhamn, Söderhamn.

4 TV-serier jag brukar titta på:

Får väl försöka sålla ut 4 favoriter av allt jag tittar på: Lost, 3xCSI, Battlestar Galactica, Prison Break. ('Morden i Midsomer', 'Buffy'/'Angel' och 'Vänner' är ju de stora favoriterna men de går ju bara i repriser nu så jag har hållt mig till serier som "rullar" nu.)

4 platser jag vill besöka (igen):

London, Edinburgh, Venedig, Alperna (Österrike/Schweiz).

4 platser jag vill besöka (för första gången):

New York City, Salto Ángel ("Angel Falls") i Venezuela, Irland, Indien.

4 typer av websajter jag besöker dagligen:

Alla bloggar listade här till höger.
Nyhetssiter.
Google (är väl oundvikligt).
"Citatsiter" ('Warpdrive'/'Tjuvlyssnat'/'Konsum').

4 favoriträtter:

Hahaha, "mackor", är det en "rätt"?
Plättar med hallonsylt.
Våfflor med hjortronsylt och grädde.
Min egen "specialare"; ostfranska fylld med rejält saltad potatismos och cheddarost.

4 ställen där jag känner mig bekväm:

Bland vänner, oavsett plats.
Hemma.
I skärgården.
På bio.

4 jag utmanar:

Har knappt 4 personer i min vänkrets, än mindre 4 som bloggar så som med så många andra "kedje-brev" stoppar det hos mig. Om bror känner att han har tid och ork och inte redan blivit utmanad så kan han räkna sig som utmanad nu.

1 Kommentarer:

  • Mmmm... hjortronsylt som är så gott!

    Tänkte på er härom veckan när jag såg på Outsiders... var ju en naturistkille från S-hamn med då!

    By Blogger Prinsessmamman, at 4:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home